ВНИМАНИЕ И ЕГО ВИДЫ
Ключевые слова:
внимание, психология, разум, актер, сцена, мышление, творчество, точка внимания, воображение, зритель, товарищ по сцене, опыт, ученик, режиссер, сценическое внимание, критерий, зрение, слух, Станиславский, внешний и внутренний фокус, художникАннотация
Биологический и психологический анализ внимания. Сценическое внимание и его отличие от жизненного внимания. Роль сценического внимания в творчестве актера. Виды и особенности внимания, тренинги-упражнения для повышения внимания.
Библиографические ссылки
Mahmudov J. Aktyorlik mahorati. – Toshkent: Bilim, 2005.
Mamatqosimova N.E. Bо‘lajak madaniyat xodimlarining badiiy didini rivojlantirishda ssenografiya masalalari // Ijtimoiy-gumanitar fanlarning dolzarb muammolari elektron jurnali. – Toshkent: 2023. № 5 (3.) – B. 237-241.
O‘zbek tilining izohli lug‘ati. “D” harfi. A.Madvaliyev tahriri ostida. – Toshkent: “O‘zbekiston milliy ensiklopediyasi” Davlat ilmiy nashriyoti, 2003.
Sayfullayev B.S., Mamatqosimov J.A. Aktyorlik mahorati. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2012. – 388 b.
Stanislavskiy K.S. Aktyorning o‘z ustida ishlashi. T.Xo‘jayev tarjimasi. – Toshkent: Badiiy adabiyot, 1965.