РАЗВИТИЕ ЧУВСТВА ПАТРИОТИЗМА У СТУДЕНТОВ В ПРОЦЕССЕ ПРЕПОДАВАНИЕ ИСТОРИИ
Ключевые слова:
патриотизм, уроки истории, концепции по теме, интерпретация, развитие мышления учащихся, национальная история, методика преподавания, самостоятельная работа, поиск, сравнение, сопоставление, История предков, направления, этапыАннотация
В статье рассматриваются этапы формирования чувства патриотизма у учащихся посредством преподавания истории, принципы отбора и представления учебного материала, обучение таким знаниям и умениям, как работать с предоставленной информацией, как и где искать информацию, как сравнивать, на чем основываться при сравнении.
Библиографические ссылки
Мирзиёев Ш. Эркин ва фаровон демократик Ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз. –T.: Ўзбекистон, 2016. –14-б.
Глазырина Т. Н. Методика преподавания истории –Новопоцк, 2011. –С. 65.
Сагдиев А., Фузаилова Г., Ҳасанова М. Тарих ўқитиш методикаси. – Тошкент: ТДПУ, 2008. – Б. 48-61.
Ҳамдамов Р., Бегимкулов У., Тайлоқов Н. Таълимда ахборот технологиялари. Олий таълим муассасалари учун / ЎзМЕ давлат илмий нашриёти. - T.: 2010, - 120 b.
Тошпўлатов Т., Ғаффоров Я. Тарих ўқитиш методикаси. (бакалавриат йўналишидаги ўқувчилар учун ўқув қўлланма). – Тошкент: ЎзМУ - Университет, 2002. – 190 б.
Адизов Б.Р. Таълимни ижодий ташкил этишнинг назарий асослари. Пед. фанл. докт. илм. дараж. олиш учун ёзилган дисс. –Т.: 2003. -280 б.
Жўраев Н., Замонов А. Ўзбекистон тарихи (Мустақиллик даври) Ўрта таълим муассасаларининг 11-дарс ўқувчилари учун дарслик 1-нашри Ўзбекистон Республикаси Халқ таълими вазирлиги тасдиқлаган. Ғафур Ғулом номидаги нашриёт-матбаа ижодий уйи Тошкент – 2018. 50-б.
Ибрагимов Р. Билиш фаолиятини шакллантиришнинг дидактик асослари: Пед. фанл. докт. илмий даражасини олиш учун ёзилган диссертация. –Тошкент: Қори Ниёзий номли ЎзПФИТИ, 2002. – 265 б.
Розыков О. Основы оптимального применения системы учебных задач в обучении. –М.: Ўқитувчи, 1981. -103 с.